laupäev, 27. veebruar 2016

28 jaanuar, Mandalay - Bagan

Tiigipuust sild Mandalays
Kuna õhtul oli plaanis edasi liikuda Bagani, siis tegime seljakotireisija kiirreageerimist. Võtsime oma hotelli eest pooleks päevaks mopi ja külastasime 1,2 km pikkust tiigipuust silda ja kõhnavõitu Budat. Otsus Maps Me kodus alla tõmmata on ära tasunud ennast kuhjaga. Sild oli vägev, kuigi turistilõks ja suur 30 meetri kõrgune kõhna Buda oli ka teistele Budadele vahelduseks päris hea :) Tiigipuust sild oli ka esimene koht, kus müüdi suveniire tutistidele. Tripilt tagasi, tegime maitsvad söögid koos suurte õlledega kokku 4.5 euri. Bussifirma pick upis meid hotelli eest peale. Mingi traditsiooniline tagant lahtine kastikas. Lasi linnavahel 140 km/h. No kastis oli 6g( tsentrifugaaljõud) vähemalt, Enel olid silmamunad peast 3 cm kaugusel. Tegin ruttu selfi ja tuvastasin endal samad sümtomid. Lõpuks bussi peal ja 7 tunni pärast olimegi juba Baganis. Vahepeal ei saanud aru, kas sõidame bussiga või rongiga. Buss sõitis üle jõe mööda rauteed:) Baganis meil ööbimist polnud. Mängisime LP-le. Asi lahenes lihtsamalt, kui arvata oskasime. Reisisaatja küsis, mis on meie eelarve ühe öö kohta ja viskas meid hotelli ette maha. Eden Guesthous not hotel :) kuuri hind 22 usd. Reisisaatja selgitas meile viisakalt, et hotellide hinnad algavad 50 usd, meie eelarvega saab ainult külalistemaja :), jälle targem :) Tegime õllekas ühed teed. Panin menüüs näpu suvasse kohta ja meile serveeriti spagette märja jahuga. Enele ei maitsenud, sõin viisakusest lõpuni. Tuttu ära!